Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Illuminati, Οι Πεφωτισμένοι

Πολύ καλή ταινία, με πολυ δράση που σου κρατάει το ενδιαφέρον κ ενα ανατρεπτικό φινάλε.... Εξαιρετικές ερμηνείες.



ΥΠΟΘΕΣΗ: Ο Ρόμπερτ Λάνγκτον, ειδικός σε θέματα θρησκείας, ανακαλύπτει πως αναβιώνει μία κρυφή αρχαία αδελφότητα, γνωστή ως οι Πεφωτισμένοι. Με το χρόνο να μετράει αντίστροφα, ο Λάνγκτον καταφθάνει στη Ρώμη όπου ενώνει τις δυνάμεις του με τη Βιττόρια Βέτρα, μια όμορφη και αινιγματική Ιταλίδα επιστήμονα. Μαζί ξεκινούν ένα ασταμάτητο κυνηγητό μέσα σε σφραγισμένες κρύπτες, επικίνδυνες κατακόμβες και εγκαταλειμμένους ναούς, ακολουθώντας τα 400-ετών ίχνη αρχαίων συμβόλων, που αποτελούν τη μόνη ελπίδα σωτηρίας για το Βατικανό.

15 σχόλια:

  1. σους μη λες τπτ........ θα το δω σημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θελω να το δώ!!! Το έψαχνα! Πρέπει να είναι κορυφή! Θα το αναλύσουμε οταν το δω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να δούμε αν θα είναι αντάξιο του βιβλίου... καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα πάω να την δω σημερα μάλλον...
    σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες
    νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. την είδα! πολύ καλή, συνεχής δράση, μυστήριο, ανατροπές. Εκεί που το Seven συναντάει τους Indiana Jones & James Bond

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκαμε.
    Ελπίζουμε να είναι όντως καλή γιατί στον κώδικα Da Vinci δεν συνέβη αυτό!

    Εις το επανιδείν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. korinoskolo την είδες τελικά?

    Μοusikouli περιμένω εντυπώσεις...

    Καλησπέρα Δημήτρη! Μια γνωστή μου που είχε διαβάσει το βιβλίο κ είδε την ταινία ψιλοαπογοητεύτηκε.

    homemade την είδες τελικά?

    Skroutzako ειναι μία καλή ταινία, πιστεύω πως αξίζει!

    Tyler Durden συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

    Καλησπέρα Αστρo-Συμμορίτες. Προσωπικά μου άρεσε πολυ όπως μου άρεσε κ ο κώδικας Da Vinci

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ουτε εγω το εχω δει αλλα εχω σκοπο να παω καποια στιγμη

    φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To είδα, καλό ήταν σε σχέση με τον κώδικα δηλαδή πολύ πιο προσεγμένο αλλά δεν μπορούσα να μην συγκρίνω με το βιβλίο που φυσικά είναι χίλιες φορές καλύτερο μιας και στην ταινία παραλείπουν πολλά ακόμα και βασικούς χαρακτήρες.. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν μου άρεσε πάρα πολύ..Την βρήκα μέτρια αλλά ναι καλύτερη από το da vinci

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διάβασα το βιβλίο,οπωσδήποτ καλύτερο από τον Κωδικα,ελπίζω και η ταινία νάναι εξίσου καλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. την είδα και μου άρεσε πολύ ωραία....
    σε κρατά σε εγρήγορση μέχρι το τέλος ....
    νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. THN EIΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
    ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλή η ταινία αλλά δείτε και αυτό:
    http://mm_kalogera.vivliagora.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή