Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

ΑΠΟΚΡΙΕΣ

Είχα μέρες να γράψω, φεύγω για ταξίδι αναψυχής κ ήμουν λίγο στο τρέξιμο...
Μπήκαμε στην τελευταία εβδομάδα της αποκριάς, εγω για ακόμα μια χρονιά δεν κατάλαβα πότε ήρθανε κ πότε φεύγουν... Ευτυχώς που μία φίλη μου έκανε party μασκε το Σαββατο και έτσι μπήκα λίγο στη διαδικασία να παω να ψάξω για στολή κ τα σχετικά. Στην αρχή πάντα βαριέμαι να ψάχνω κ να ντύνομαι αλλά τελικά το ευχαριστιέμαι πάντα!
Εσεις πήγατε σε κάποιο party, θα φύγετε το 3ήμερο? Σας αρέσει να μεταμφιέζεστε?
Ο, τι κ να κάνετε να περάσετε καλά, θα τα ξαναπούμε την άλλη βδομάδα!

8 σχόλια:

  1. Καλα να περασεις εκει που θα πας, τυχερουλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΕ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΓΗ.
    Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΕΜΑΘΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ;ΒΓΗΚΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η GOOGLE.ΕΣΥ ΒΓΗΚΕΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙΣ ΠΑΛΙ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΠΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό τριήμερο, με μεταμφιέσεις ή χωρίς. Επίσης Καλά Κούλουμα και μια ηλιόλουστη Καθαρή Δευτέρα με τον αετό να αγγίζει τα ουράνια πετώντας πιο ψηλά από κάθε άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ... :-) ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ki εγώ ετοιμάζομαι... να φύγω. Τί δηλαδή. Έπρεπε να έχω φύγει ήδη. Απλά περιμένω να περάσει λίγο η ώρα για να πήξω λιγότερο στην εθνική..

    Καλά να περάσεις και τα λέμε Τρίτη. Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή